BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Wednesday, October 13, 2010

!!Sistem air panas buatan sendiri!!!

Pagi tadi ada ker yang mandi air panas??erm macam intan memang mandi air paip biasa jer..barula segarkan...tapi walaupun kat rumah tak ada air panas macam kat hotel ker..tapi tak adalah sampai hati intan nak buat air panas buatan sendiri dengan cara macam kat bawah nie....



^^^
^^
^^
^^^^
^^^^
^^^^
|





ini baru betul air panas buatan sendiri...erm tapi tengok memang kreatif tapi silap haribulan ada yang mati kering kene kejutan elektrik pulak kan....so jgn sesekali cuber di rumah...

p/s: pastikan bilk air anda sentiasa bersih.....


11 ulasan:

az rina a.k.a jaijina said...

hak hak hak, lawak ler.

sarah-najwan said...

intan..takut bahaya gini yer...shock nati..

akak pom xle mandi air sejuk..wajib air panas..tapi beli water heater deh..

eima said...

fahim je mandi air panas nih .. beli heater tu pun utk die je ....

ardinihumaira said...

bahaya gak tu yang cemtu kan kak hehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kreatif,

tapi kalo kena kejutan memang sentiasa panas la...

hehehe

Ena said...

ish ish ish..


buatan air panas mcam ni pun ada gak erk!! bahaya sungguh!!

Amy Syaquena said...

salam...

macam bahaya je buat macam tue...


jom join baby contest..
http://sinarraudah.blogspot.com/2010/10/cutest-baby-contest-bersama-sinar.html

[-suziey-] said...

hahahaha lawak la plak..jgn sesekali cuba buat ok..kang keras kejung sape nk jawb? ekkeke

Intan Inn said...

memang sgtlah bahaya ada kang kene kejutan terus panas kat situ..hahhaa....

tiefazatie said...

gle la bahaya tue!

eynda said...

Isskkk....sape la yg punya idea ni hehe...