BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Tuesday, October 12, 2010

"" Saya nak DETOX FOOT PAD dari HAZMANFADZIL.COM""

Saya nak jugakkk...kalaulah ada rezeki kali nie untuk dapat giveaway dari penganjur..sangatlah seronok..marilah jadi 50 yang terawal yer...cepat!cepat!




Yeah…. GIVEAWAY untuk bulan OKTOBER….
50 pasang Detox Foot Pad untuk diberikan kepada 50 blogger WANITA sahaja
Caranya mudah sahaja….
Just buat satu post entry khas di blog anda dengan tajuk :-
Saya nak DETOX FOOT PAD dari HAZMANFADZIL.COM dan dalam entry tue
link ke blog saya nie – http://hazmanfadzil.com

semoga ada rezeki intan kali nie...


3 ulasan:

ardinihumaira said...

goodluck sis:D

hazman aka species1980 said...

tengkiu for the post entry......

Intan Inn said...

tq juga sbb saya terpilih...