BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Friday, October 8, 2010

::JaLan-JaLaN ::ShoPPinG:: PhotoShooT::

Jumaat yang menceriakan..dah lunch ker semua??....wahh..dah habis cerita raya rasanya..erm jemputan rumah terbuka pun dah kurang rasanya...sekarang sibuk dengan jemputan kahwin... weekend nie..ada 4jemputan...maaflah kepada semua kawan-kawan,adik-adik angkat ,saudara yang mengadakan kenduri minngu nie saya tak dapat menghadirkan diri...saya ada hal yang perlu diselesaikan so tak dapatlah nak balik kampung minggu nie..tahniah diucapkan kepada kalian semua..semoga berbahagia keakhir hayat...

Oklah nie nak citer pasal jalan-jalan yang dah agak basi nie..hehhe...erm kalau lauk dah gerenti sakit perut kalau makan...keracunan lah pulak kan...layan jerlah gambar intan n family pergi shopping sambil berjalan di melaka...agak lamalah juga tak pergi melaka..almaklumlah dengan kerja2 yang agak banyak tak dapat nak berjalan-jalan so sambil meyelam minum air lah nie...

wahh bergambar dengan meriam kat belakang tue...hehehhe


erm nak panjat tangga tue malaslah bawak si kecik2 comelnie kan..kalau semuanyer dah besar2 tak apalah nanti adalah pulak yang berguling kat tangga tu...


swett sagat gambar nie..nta suka sangat..tapi adik pulak tak pandang..malu-malu gitu...
tapi memang sweet tengok aksi-aksimy hero..


masa nie adik dah lari tak mau amik gambar lagi..so kami bertiga jerlah yang berpose sakan


with angah lagi...memang suka pose si comel nie...



tak takut ker kat meriam tue..hahhahaa...


roda berpusing...pusing...


larat ker abang hakim nak tolak tu...badan kurus jer...


sayang ibu dia yer....



ewah...pose macho ker cik abang oi....


wahhh yang nie paling smart sekali..sama jer tiru gaya abang...dari mata sampailah kaki sama jer...suka sangat bergaya...kalau dah besar jangan jadi tak macho pulak sudahh lah...

Masa nie panas sangat kat melaka tue..sangatlah menguji ketahanan badan...nasiblah anak2 anak semua tak meragam ...yerlah sebab dapat berjalan kan....happy jerlah....erm oklah nanti sambung lagi untuk n3 kedua....jalan-jalan nnie yer....




6 ulasan:

sarah-najwan said...

seronoknya jalan2 yer..nati akak hujung bulan nk pi zoo..nati nk tepek gmbr cenggini jugak..kalu pergilah..hehe

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

WAH BESTNYA PI JENJALAN...pandai anak2 posing ek...

mamalieyna said...

waaah sporting betul anak2 berposing tu..^_^! sweet dpt bergambar bersama2 gini..haih bila nak sampai ke sana with my arif ni..huhu..

Intan Inn said...

sarah:akak nak pg zoo bawak anak2 nak ikut...hehehheh

anje:erm dah besar pandailah posing...erm mcm aqishlah makin pandai..

mama:nanti bawak ayep jalan2 tau..lau dia dah sehat nt mesti dia suka tgk macam2 ada...

Amy Syaquena said...

salam...

Amy datang bertandang di malam hari sambil nak serahkan awards, jemput ambil awards di sinar raudah ye...

http://sinarraudah.blogspot.com/2010/10/best-friend-awards.html

tiefazatie said...

wah..kg ifa sis!rindu!hihi