BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Monday, October 11, 2010

::Hari Bersejarah Ker::

Salam pagi isnin semua..wahh..semalam ada sesiapa ker yang memilih tarikh 10.10.10..ten..ten...ten...???erm kalau ada lah hari bersejarah pada kengkawan semua intan ucapkan semoga berbahagia selalu..memang banyak peristiwa yang gembira berlaku semalam...ada juga terselit berita duka dengan yang tak dirancang...

Dalam hidup pastinya semua ada tarikh2 bersejarahkan...samalah macam intan juga lagi banyak tarikh2 bersejarah yang masih segar dalam ingatan..suka..duka...gembira...kenangan..semua adakan...abadikan dalam hati kita untuk selamanya....

Oklah n3 untuk panaskan blog pagi nie..sambil siapkan kerja yang penting nie..nak jugakkkk....blog walking rumah kengkawan jap..hehehhe...ok daaaa.....

5 ulasan:

sarah-najwan said...

akak pom date bersejarah ialah date kawin dan besdey hubby dan anak4 aje..hehee

ardinihumaira said...

tak ada pape ten ten ten dni kak. sobss... tunggu hujung bulan ni kalau ada yang ingat bday dni ado la kalo tak ado, tak ado la.. sobss

Fieza79 said...

tak ada yg bersejarah pada tarikh tu Intan...

Intan ade ke..tak citer2 pon..!

Intan Inn said...

erm intan pun tak ada hari bersejarah pun tarikh tue...hehhe...

[-suziey-] said...

hmm..xde ape yg bersejarah sgt la..cuma pertemuan ngn sorang blogger buat pertama kali..ekeke:D