BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Monday, October 11, 2010

::AlhamduLillah Rezeki::

Syukurlah dan berterima kasih kepada Nuffnang kerana telah memberikan peluang kepada intan untuk merasa macam mana ada BE kat dalam blog..wahhh..macamlah banyak..nie baru jer permulaan...terima kasih juga kepada semua kengkawan adik2 yang sudi membantu mengajar intan mengenai nuffnang...""saya budak baru belajar...kalau salah tolong tunjukkan..""..


walaupun baru permulaan tapi disitulah datang nyer rezeki kita untuk seterusnya..mudahan ada rezeki yang akan datang..doakan intan yer..nanti lau ada rezeki bolehlah kita kongsi samakan...hehehe


terima kasih Nuffnang..i love u..

7 ulasan:

mamalieyna said...

Alhamdulillah..nnti byk la tabungan tu ^_^

ardinihumaira said...

Alhamdulillah...
tahniah sis!;)

sarah-najwan said...

tahniah intan..dpt gak BE..hehe..

Intan Inn said...

mama n dni:erm semoga makin bertambah...sukalah ni

eima said...

wahhh...
baguih la .. rajin2 bw lagi ye ...

PUANSTOBERI said...

yey!! dpt BE.. hihihikk :))

tiefazatie said...

wah...dh dpt be sis!tahniah..cpt je kan dpt..untung!keep on blogging!