BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Wednesday, October 6, 2010

::Menu Makan Malam::

sekejap masa berlalu dah pukul 5..jap lagi semua dah balik kerja..jalan memang sah-sahlah akan jem..macam biasalah...menu apa ek makan malam nie..hehehhe....dalam kepala macam nak masak macam2...heheh rajin lah sangat...kadang2 jemu juga balik2 lauk macam tue jer..kalau masak special pun weekend..barulah best...

Rasanyer malam nie nak masak sotong hitam...ayam goreng..sayur campur..sambal inn..air oren n grape... makan berdua jer anak2 bukan makan lauk pedas sangat pun...biasalah kan budak2..tak semua nak makan...tapi kalau makan kfc,mcd,pizza..etc....semua best jer...almaklumlah budak2..dulu kita masa kecik2 mesti makan nasi...

Wahhh nampaknyer kat luar mendung jer hari kan...biasa petang memang selalu jer huja..tapi bestlah malam sejuk jer kan.,..tue yang selalu kene demam n sakit kepala...aduhai....erm oklah selamat pulang yer kengkawa semua....take care..n sabar menghadapi ujian dalam hidup.......

2 ulasan:

[-suziey-] said...

waa rajinnya nk masak byk2 jenis lauk..hiks..sambal inn tu cemana? hehe create sdiri ek?

Intan Inn said...

erm biasa masak 3/4 jenis jer..tgk mood jugak...heheh..ohh sambal inn tue memang intan makan dari kecik..sampai skrg..dan sambal tue sedara mara y bg nama sambal inn a.k.a nama saya inn kan...heheh sedap tau..