BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Thursday, August 19, 2010

Thank you Tinicraft

Salam...terima kasih buat tini kerana saya telah menang ga yang dianjurkan...sangat lah happy dengan hadiah yang diberikan..Insyaallah dalam proses berusaha untuk buat benda2 cute yang boleh kita gunakan nanti..hehhe


comelkan...rama2 tue cute sangat...

walaupun aku nie bukanlah crafter sangat tapi setakat kecik2 tue bolehlah..heheh..tak tahu kenalah belajar betul tak..oklah nie lah hadiah tue..so layann jerlah...

9 ulasan:

eima said...

congrat ....
dh dpt ek,....klu aku yg dpt ... hehe simpan wat koleksi hadiah ga contest kot...

Intan Inn said...

erm manja ..aku pun lum ada masa nak jd crafter nie...mengigihkan diri nak belajar..nampak senang tapi rumit..hehehhee

az rina a.k.a jaijina said...

wah, syoknye intan..tahniah, rina tak penah menang lagi ape² ga pon ni..takde tuah le, ehehe..

Intan Inn said...

erm nanti adalah rezeki tue..hehehe..pas nie kenelah rajin join lagi

Ena said...

wahhhhhh..

Tahniah.. leh la buat kan bila free dok umah.. ;D

Intan Inn said...

ena:mmg nak buat tapi faham jerlah masa tue yg tak berapa nak sesuai heheehe

hajarus said...

congrat kak ;d

LiErOSe~QiEmi said...

tahniah.. menang lagi erk.. waaaa

Intan Inn said...

hajar:thanks yer...

bunga:thanks yer...pas nie rajinlah join...manatau ada rezeki