BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Wednesday, August 25, 2010

:_Happy Birthday To Me_"

Allah selamat kan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan diriku
Allah selamatkan kamu

selamat hari lahir semohga panjang umur n dimurahkan rezeki..semoga berbahagia selalu disamping keluarga,mak,hubby,anak-anak,saudara mara,kawan-kawan yang dekat dan juga yang jauh......semoga di hari kelahiran saya ini memberi seribu makna buat saya dari anda semua.....

pada jam 10.12am saya telah selamat dilahirkan di hospital besar segamat,johor..saya telah selamat dibesarkan oleh keluarga angkat saya selama ini..pada umur saya 15tahun barulah saya tahu saya mempunyai keluarga kandung..saya diberikan kepada keluarga angkat kerana family itu tiada anak... mengikut perjanjian arwah atok saya apabila lahirnya seorang baby perempuan akan diberikan kepada keluarga tersebut...

walaupun saya tidak mengerti apa2 ketika itu tapi apabila sudah dewasa saya kene terima dan redha dengan apa yang telah tersurat...alhamdulillah dengan apa yang berlaku saya mendapat satu keluarga yang sangat besar.saya dikelilingi dengan 2 mak 2ayah..adik beradik yg ramai..saudara mara..sepupu-sepupu..saya cukup bahagia...semua telah ditakdirkan untuk saya....

apabila saya telah dewasa...belajar..berkerjaya..berkeluarga...bersuami dan menjadi seorang ibu saya sangatlah mengertii erti pengorbanan selama ini...se,oga di hari kelahiran saya ini saya akan lebih matang dan lebih tabah menghadapi dugaan yang mendatang...

my family mak n along n my sis

hadiah di hari yang bermakna nie adalah kehadiran anak-anak yang yang bermacam kerenah yang buat saya suka,duka,gembira,sedih dan seribu macam rasa...terima kasih untuk my lovely hubby yang begitu memahami diri ini dan terima saya seadanya....

my family..love u all sayang

buat kengkawan diluar sana saya sangat hargai kerana anda semua sudi berkawan dengan saya....

p/s:en.hubby request suruh pilih hadiah sendiri..hehhe..happy nyer..tapi hadiah apa ek nak suruh hubby beli biar bermakna dan boleh dikenang selalu..kengkawan ada idea tak???


11 ulasan:

ardinihumaira said...

hepi bday sis!


semoga panjang umo dimurahkan rezeki dirahmati Allah dikurniakan kebahagiaan dan kejayaan di dunia wal akhirat, amin...


:)

r|nA @ ja|j|na said...

salam intan..heppy besday tuk intan ye..rina doakan semoga intan akan bahgai dunia akhirat..sronok kan ade 2mak 2 ayah ni..pape pon harap intan tabah hadapai ape segala dugaan..

"Selamat Hari Ulang Tahun"

yg keberapa tahun ni?

Suliana said...

happy birthday inn.. semoga panjang umur murah rezki, berbahagia selalu..

bunga_rose said...

eh happy birthday intan..may god bless u n ur family..

hubby suh pilih ker..wah best tuuu
..apa lagi.. pilih la cincin ke, loket ker, jam pun ok dekat dimata dekat dihati.. hihi

Fieza79 said...

hepy besday Intan...ohh Intan ada kuarga yg ramai la ni..best kan...
moga panjang umo n dimurahkan rezki intan sekuarga...

pe kata request adiah brg kemas misalnya,lebih bermakna...itu pendapat akak la...

azryNaiN said...

selamat TAMBAH umo yea sis..
hope edop sis dberkati allah hndaknye

Iela Fazielah said...

happy bday intan... moga murah rezki, panjang umor dan gembira selalu...tak tau nak bg suggsetion ape yg best utk hadiah... mcm ila ila suka brg yg thn lama & boleh guna.. lg best mintak je brg kemas... tiap2 hari pkai & value semakin tinggi.. betul tak???

TeacherAzimah said...

happy birthday to you!! emmmm mintak handbeg ok tak? pilih sendiri ikut taste intan hehe

Ena said...

SelamatHariUlagtahun Intan.. yg keberapa la tu.. tak nak share ke ngan akmi nie.. yerla dok panggil nama je macam tak de pangkat pulak.. tapitak pe la kalau selelsa mcm tu.. ;D

Moga bahagia itu buat selamanya.. seronok family besar nie.. Meriah!!

Minta la barang kemas yg baru... kalo ena la sbb barang kemas nie kan melekat je kat badan kita.. ;D

Intan Inn said...

terima kasih semua ata ucapan di hari bermakna intan...terharu sangat...erm request hadiah tue semua ok..memang nak sangat barang kemas tue..tapi dah cakap kat hubby tak nak sebab dah fobia kene ragut awal tahun nie..hehhehe...ada idea lain tak..hehhehe terima kasih semua

Ammi Sara said...

Happy besday intan!
moga Allah sentiasa merahmati intan sefamily..

meriah la intan ye ada dua families, alhamdulillah.
mintak hubby gi holiday berdua je, hehe (itu yg ku inginkan)haha