BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Tuesday, August 10, 2010

"Menang Cabutan Bertuah""

""Tahniah Anda Memenangi Cabutan Bertuah Giveaway 3Jam Sahaja Anjuran Ardnihumaira""


inilah hadiah yang intan menang dari dni...thanks yer dni..sangat wangi tau...hehhe

ucapan dari dni


p/s:tq yer dni..sangat menghargai dan teruja sgt..kepada kengkawan boleh cube lagi di masa akan datang...




12 ulasan:

ardinihumaira said...

Alhamdulillah dah selamat sampai ;) dni poskan hari ahad hari tu... cepatnya kan.. cam guna pos laju lak tau. pos laju kengkadang 3 hari. dats y dni pilih guna setem lak. hehe... pos ke sabah pon 3 hari je guna setem. baik guna setem ajelah pasni... yang dni pso tadi adalah pemenang yang baru kasi alamat. tak semua orang kasi alamat on de spot. GA yang ke-3 pun ada lagi yang tak kasi alamat.. len kali dni nak wat 3 hari tak kasi alamat tukar cabutan kasi orang lain hehe ;p


hepi2 tau sis!

Intan Inn said...

seronok sangat...hubby intan yng bgtau ada hadiah..erm balik intan buka..dari luar dah berbau wangi tau...hehhe..thanks..skrg kos pos kan dah naik taraf tue yg cepat kot.

tq sangat2 k.kalau ada contest n giveaway jgn lupa bgtau yer..hehehee

Intan Inn said...
This comment has been removed by the author.
BUNGA said...

salam ziarah..
tahniah yer.. :)

mamalieyna said...

uuik cptnya GA ni..hehe..pepun tahniah! bestnyee..^_^

AiZ said...

wah.. ^__^ syok tengok akak menang.. ^__^ heee





Aiz latest entry
Jom tengok video aiz beatbox (Music Gune mulut)

LiErOSe~QiEmi said...

wahhh menang lagik.. murahnye rezeki.. bunga klu bab2 yg harapkan bertuah ni.. mmg payah laaa nak dapat..sedang menjelesi ni..hihihi.. taniah ek

Intan Inn said...

bunga:salam perkenalan..thanks sudi ziarah

mamaliena:terima kasih yer..ada masa cuber lg

aiz:thanks yer..rezeki...

lierose:rezeki intan agaknyer tue yg bertuah,..hehhee..takper pas nie boleh cuber join yg lain k..

Intan Inn said...

bunga:salam perkenalan..thanks sudi ziarah

mamaliena:terima kasih yer..ada masa cuber lg

aiz:thanks yer..rezeki...

lierose:rezeki intan agaknyer tue yg bertuah,..hehhee..takper pas nie boleh cuber join yg lain k..

eima said...

wahhh tahniah intan .. pas nih aku kan rajin lagi tag ko ... hikhik
mana tau ade rezeki lagi...

Ena said...

Tahniah ye Intan..

Intan Inn said...

eima..heheh..rezeki lah...erm pandailah tue asik nak tag kita jer...amikmasa tau nak jawab tag kamu tu..heehe

ena:thanks..alahai baru jer nak belajar join contest ni..bertuah ada rezeki...