BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Wednesday, August 11, 2010

::Terasa Sekejap::

Terasa sekejap jer masa berlalu..dah setengah hari kita semua menjalani ibadah berpuasa..alhamdulillah kita semua dapat menikmati susana ramadhan yang penuh mulia.. di bulan yg mulia inie perbanyakkanlah amalan...insyaallah diberkati...


Kehadiran ramadhan kali ini sama-samalah kita berharap dapat mengerjakan ibadah degan hati yang tenang....alhamdulillah setakat separuh hari nie anak intan boleh bertahan..doakanlah sampai berbuka nanti...

Nampaknyer ramai yang akan balik kerja awal...so dapatlah masak untuk berbuka..kalau tak cukup masa bolehlah melawat tapak bazar ramadhan..bermacam2 juada yang menarik...tapi...ingat yer....jangan membazir...ingatlah umat islam diluar sana masih ada yang kurang makanan dari kita...so renungkanlah....


7 ulasan:

Ena said...

betul tu.. selalunya nafsu mata melebihi segalanya.. so, jgn sampai jd camtu pulak kan.. sian kat makanan kalau buang camtu je..

eima said...

hari nih jengah ke bazaar la nampak nye ...
beli kuih muih .. tgk ape yg diorg jual ...

mamalieyna said...

Selamat berpuasa Intan! ^_^...mmg balik kerja awal, tp brg bsh takde la kt umah, kena menginggah pasar ramdhan la jgk ni rasanya..huhu..

Intan Inn said...

ena:betul kdg tue tgk semua mcm sedap tapi pada rupa jer rasa ntah kemana
eima:erm beli jerlah kalau makan berdua..si kecik tue takpose..hehhe
mamalieyna:erm biasalah pose pertama mmg ramai yg menjenguk ke bzar...

firahadifa said...

selamat berpuasa!

Fieza79 said...

mmg rasa skjp je dh belalu pose 1 ari...anak kak fieza pon tak tahan semalam sbb semalam cuti sekola..ari ni taktau la hrp2 leh betahan..

Intan Inn said...

erm tuelah kan biaslaah budak baru nak belajar puasa tak per..separuh hari pun dah ok..