BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Monday, November 1, 2010

!!CeRia"""

Salam ceria semua kengkawan semua...hari nie bermulalah kita di bulan yang baru hari isnin nie...biasalah isnin jer semua macam lemah2 jer nak buat keje kan...pulak tue ditambah dengan kerja-kerja yang berlambak nak diselesaikan...badan pulak masih letih-letih kan...bertambah pulak dengan cuaca yang selalu tak menentu hujan panas kan...macam intan juga baru jer baik dari demam..badan pun masih bisa-bisa sebab dah lama tak pergi berurut...huhuh....

Sekarang nie memang intan sangatlah sibuk ...tapi masih sempat nak bw blog kengkawan...mana yang tak terkomen tue harap maaf yer...janganlah merajuk n kecik hati yer...intan sayang semua kawan-kawan intan....

Erm nanti kalau berkesempatan intan akan cerita sikit apa yang menarik yer...oklah daaa....

5 ulasan:

sarah-najwan said...

semoga terus2 ceria..hepi2 blogging intann

LiErOSe~QiEmi said...

bunga pun sama.. badan rase sengal2 bisa je.. nak kena berurut gak ni.. ermnn bila laa nak balik kampong ni..sini tak tau nak suh sape uhhuhu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ari isnin adlaah hari yang BZ melampau kan...

ardinihumaira said...

blogging best2 tau sis :D

AIN said...

same jugak ain..