BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Wednesday, July 28, 2010

!! PERHATIAN.....MBA 290!!

salam ....perhatian kepada pemilik kereta yang berkenaan.saya berharap agar anda berhati2 semasa memandu...jangan ikut suka hati tanpa menghiraukan orang di sekeliling anda yer... harap maklum.... kerana perbuatan anda malam tadi menyebab kan kami satu family hampir menjadi mangsa...syukurlah hubby cepat brek emergency...so apa yang terjadi kepada anak2 aku???


erm waktu tue semua anak aku baru jer tertido bila hubby aku brek emergency anak aku pun terjatuh kedepan 2yg duduk belakang lah....yg baby hadim nasib aku sempat peluk kuat2..tapi semua terkedepanlah.....menggigil satu badan dibuatnya...

aku pun tak tahulah apa masalah atau berangan ker apa si pemilik kereta berkenaan....dengan muka yang selamba seperti orang tak bersalah....harap selepas nie jika anda memandu tolonglah berhati2 dan fikirkan keadaan sekeliling....

so ada ke sapa2 kawan blogger yang kenal no pendaftaran kereta nie?????




3 ulasan:

Fieza79 said...

haishhh nsb bek tak apa2...sape la pemilik kenderaan tu...minta maaf la kalau ya pon...

AiZ said...

bahaya tul cara orang memandu sekarang.. alhamdullilah family akak selamat.. moga sentiasa dipelihara.. ^__^

Intan Inn said...

fieza:betul tue kak..nasib kita tak apa2..kesian kat anak2...yg si dia tue berangan ker atau apa saya pun tak tahu....buat mcm tak bersalah tue...

aiz:semoga semua selamat...