BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~semoga gembira selalu~

~menilai sesuatu kebenaran harus menggunakan mata hati....pandangan zahir kadangkala tidak tepat dalam menentukan kebenaran hakiki....

Followers

Friday, July 16, 2010

::Mee Hoon Tom Yam::

salam uols....menu hari nie aku masak mee hoon tom yam...perghhh...menyelerakan..... anak2 n hubby pun suka..alhamdullillah.....sebenarnya dah tak tahu nak masak apa asyik menu yg sama jer..bosan gak kekadang kan so tukar2 menu..esok pulak tak tahu nak masak apa biasanyer weekend kitaorang akan masak menu2 istimewalah....tapi tgkla mood pulak...hehehhee




semua anak2 berselera makan..pulak tue diaorang mmg suka makana yang berkuah2 nie...tapi untuk baby hadim aku buat yang tak pedas lah...ada pulak meragam perut sakit pulak....hehehhe.....erm makan tom yam + air oren...

oklah nanti sambung di n3 yang lain yer...sekarang masa tak berapa nak mengizinkan...salam...tata...



2 ulasan:

.:Mrs. Engineer:. said...

gulp...yummy...he3

Intan Inn said...

tq..erm rasa biasa jer macam tom yam yg lain2...hehehe....